home - dnb.in.ua - drum and bass in Ukraine - drum and bass в Україні

   
  home - dnb.in.ua - drum and bass in Ukraine - drum and bass в Україні
info
events
production
press
forum
shop
dnb.in.ua RSS feeds - news and events
  home - dnb.in.ua - drum and bass in Ukraine - drum and bass в Україні

events

photo

interview
KLUTE [Commercial Suicide, UK]
 KLUTE [Commercial Suicide, UK]

Інтерв’ю для dnb.in.ua та Львівської Газети після DRUM'N'BASS SESSION 16 @ CINEMA Club, Київ (12/10/2007)
interview [ua]

інтерв’ю
Nu:Tone [Hospital, UK]
Інтерв'ю для dnb.in.ua
після 24.02.2007 | Nu:Tone @ CDQ | Warsaw, Poland
by backpacker & Qsto

Click here for original English version of the interview


Опиши себе як особистість кількома словами.

Хм, думаю, що я той, хто дуже любить музику.

Наскільки значними були зміни у твоєму житті після того, як народилася дитина? (вітання з цим)

Дякую. Зміни були дуже значними – всі пріоритети змінюються, коли стаєш батьком (більшість на краще у моєму випадку). Життя набуває більшого змісту.

Твоє джаз-фанк минуле: в яких групах ти грав? Чи вони були успішними та відомими свого часу? Зараз грає у якихось подібних гуртах?

Просто кілька шкільних гуртів – ми далеко не зайшли. Також з друзями був учасником гурту The Universals – інжинірив їх демо, ще з дечим допомагав, але, на жаль, нічого з цього не вийшло. Двоє хлопців з цієї банди зараз працюють зі мною у піанінному тріо The Don Schwartz Trio. Щоправда останнім часом ми ніде не виступаємо.

Під якими псевдонімами ти пишеш музику, крім днб?

Пишу house під іменами Liquid People та Danism.

Ти ексклюзивно підписаний на Hospital? Наскільки мені відомо, ти можеш випуститися де-інде тільки у випадку, коли Hospital не схоче видавати твій трек, і то під іншим псевдонімом (не Nu:Tone). Це справді так? Що на рахунок реміксів?

Так, ти правильно зрозумів – в мене ексклюзивний контракт з Hospital, проте я можу робити ремікси для інших лейблів.

Ти підтримуєш політику Hospital стосовно того, що не годиться грати з CD, якщо ти собі можеш дозволити грати на вінілі? Яке твоє ставлення до полеміки навколо vinyl vs CD/MP3?

Цілком підтримую. Не маю нічого проти CD як таких, але в будь-якому випадку набагато приємніше грати гарно відмастерений вініл.

Твої думки відносно того, як з часом змініюється характерне звучання Hospital. На мою думку, найбільше це помітно після 100-го релізу.

Я думаю, що головним в днб завжди був поступ – якщо ти стоїш на місці, то залишаєшся позаду, про тебе забувають. Hospital прийняли це і постійно розвивали музику, яка виходила на лейблі. Також, якщо взяти до уваги, що більшість музики на Hospital пишеться відносно невеликою кількістю підписаних виконавців, неминучим є те, що звучання змінюватиметься разом з розвитком виконавців.

Який розподіл часу між написанням музики, виступами, лейблом та іншими справами?

На протязі тижня працюю в студії, вишукую нову музику і проводжу час з сім’єю. На вихідних завжди не вдома, їжджу десь грати. Деколи затримуююся закордоном надовше, якщо їду в тур. Але зараз намагаюся робити їх (тури) якомога коротшими, оскільки маю сім’ю.

Виступ на якій вечірці був найбільш вражаючим або найбліьше запам’ятався?

Мабуть, main room на Hospitality в Heaven (Лондон). Дуже класна публіка. Будучи частиною Hospital, дуже особливі враження залишає виступ на власній вечірці в центрі Лондона. Heaven також був першим великим лондонським клубом, куди я потрапив у 1996 на «Metalheadz Christmas in Heaven».

Поділися, будь ласка, якимись кумедними історіями або курйозами, що ставалися під час твої подорожей чи вечірок.

Є відомий вислів: «що відбувається під час туру, не виходить за його межі».

Твоє студійне обладнання?

Складений на замовлення PC, звукова карта M-Audio firewire, монітори Mackie HR824. За допомогою цих трьох речей я можу робити все, що мені потрібно.

Улюблене обладнання і софт.

Обладнання – мої 1210-і. Софт – Reason.

Улюблений брейк.

Дуже цікаве запитання! Мабуть the scorpio брейк Денніса Коффі (Dennis Coffey). Це відома класика, але я щиро вірю, що він ідеальний у своїй виразності та індивідуальності.

Як виглядає процес написання музики у твоєму випадку?

Кожного ранку я йду в свою студію з чашкою кави і дивлюся, що з того вийде. Часто починаю розвивати якусь ідею, а потім залишаю її на деякий час, повертаючись до неї пізніше. В моєму випадку спостерігається тенденція, що коли пісня не виходить одразу, варто почекати трохи і знову повернутися до ідеї.

Коли ти працюєш над треком, наскільки часто думаєш про те, що він має бути для певного лейблу?

Ніколи. Думаю, дуже важливо просто робити саме ту музику, яку хочеш. Як тільки почнеш писати для певного ринку, в тебе виникають проблеми.

Скільки часу у тебе приблизно йде на те, щоб завершити пісню? Від чого це залежить? Наскільки мені відомо, ”Spread Love” був написаний чи не за годину. Це справді так?

Завжди по-різному. Деякі речі (як ”Spread Love”) виходить написати дуже швидко. З іншими я повинен пройти через кілька версій. Майже з кожним треком трапляється так, що я повертаюся до нього за кілька днів, змінюю дещо в міксдауні, додаю кілька додаткових елементів. Дуже рідко трапляється так, що я пишу трек, і в той же день він готовий.

Співпраця з ким із вокалістів тобі найбільше запам’яталася? Чому?

Безумовно робота з Natalie Williams. Вона чудова людина, ми дуже гарно спрацювались разом в студії. Деколи з вокалістами буває важко працювати. Те як ви сходитеся одне з одним деколи буває важливішим за пісню.

Твої думки про теперішній стан днб.

Думаю, все добре. Люди завжди нарікають, що колись було ліпше. Але як я вже казав раніше, головним в днб є поступ. Що було те було. Часи змінилися.

Доступність днб через Інтернет, вплив цього на сцену – твої думки з приводу.

Інтернет безумовно відкриває днб для багатьох людей. Рейвери можуть почути треки набагато раніше, аніж колись. Продюсери можуть надсилати музику улюбленим ді-джеям. Все це допомагає сцені, на мою думку.

Які продюсери та лейбли тобі зараз найбільше до вподоби? Кого б ти хотів виділити серед нових імен 2005-2006-го?

Минулий рік видався дуже хорошим для нових продюсерів. Багато з них вже заявили про себе раніше, але тепер просто здійснюють прорив – Break, Alix Perez, Lynx.

Що можна очікувати від твого лейблу Brand Nu найближчим часом?

Підписую нову музику. Слідкуйте за новинами.

Чи трапляється так, що деякі твоє пісні не підписуються лейблами і просто десь лежать?

Деколи трапляється, хоча я переважно не працюю над треками, якщо думаю, що нема шансу їх видати.

Улюблений чи найбільш відвідуваний тобою сайт?

http://www.engrish.com

Ти заробляєш на життя виключно музикою та ді-джейством?

Так, на протязі останніх п’яти років.

Прагнення у житті, окрім музики.

Прожити довге і щасливе життя.

Яке із заданих питань було набільш цікавим? Яке найбільш безглуздим?

Цікаве – улюблений брейк. Безглузде – це!

Shouts or anything you’d like to mention to wrap up the interview.

Big shout out to the Ukrainian D+B scene, my Cambridge crew – Logistics & Commix, and everyone else at Hospital.

питання і переклад - backpacker
- Lo-Fi Version Time is now: 23rd May 2019 - 23:15
Skin creation by Groffy at Enhanced Pixels & Tonika at dnb.in.ua

Welcome Guest
( Log In | Register )



login
password


advanced search




maillist

© dnb.in.ua™, 2002-2019

  partners:

InClub.com.ua - Ukrainian Club Portal      Дамо спамерам відсіч!

logo : cdr
ai
png 

© dnb.in.ua™, 2002-2019