home - dnb.in.ua - drum and bass in Ukraine - drum and bass в Україні

   
  home - dnb.in.ua - drum and bass in Ukraine - drum and bass в Україні
info
events
production
press
forum
shop
dnb.in.ua RSS feeds - news and events
  home - dnb.in.ua - drum and bass in Ukraine - drum and bass в Україні

events

photo

interview
Dylan [Freak, Obscene, UK]
 Dylan [Freak, Obscene, UK]

Після DESTRUCTION. Prologue, 16/12/2006, "S.Dali", Львів
interview [ua]

інтерв’ю
Інтерв’ю з Counterstrike
(Justin Scholtemeyer aka Animal Chin)
by backpacker
10 лютого, 2007
Львів


Яким було твоє сприйняття України: ти знав щось про нашу країну та її днб-сцену перед тим, як сюди приїхати? «Терра інкогніта» чи тобі було щось відомо?

Чесно кажучи, я не знав, чого очікувати, мав дуже обмежені знання про Україну. Я приїхав сюди всліпу, так би мовити. Але вечірка, місто і люди просто чудові, отож я безумовно повернуся з хорошими враженнями.

Як тебе прийняла Україна? Ти нічого не очікував і все вийшло добре…

Чудово. Мав хорошого гіда (uk), який мною опікувався. Направду добре. Класна вечірка, хороші люди. Все було дуже добре.

У вас зазвичай напружений гастрольний графік? Чи тільки в таких випадках як теперішній європейський тур?

Переважно ми робимо наступним чином: я їду в тур мабуть кожні 3 місяці. Південна Африка віддалена від інших місць, тому я не можу просто прилетіти з Кейптауна до, скажімо, Львова – витрати на переліт виявляться непідйомними для промоутерів. Понад 12 годин польоту (18 годин з Кейптауна до Львова) – це доволі довго. Отож зазвичай я роблю 2-3 тижневий тур. Вдома в мене сім’я, справи, робота (музика для реклами, кіно і т.п.), тому постійно подорожувати я не можу.

Розкажи про якісь кумедні випадки, що ставалися під час турів/подорожей?

Безумовно найсмішнішим з того, що траплялося, була поїздка в одне зі словацьких міст. Ми їздили туди з МС, і він так напився, що коли я вже йшов з вечірки, він просто бісився з мікрофоном, кабель якого зачепився за програвач. Ді-джей теж був «хороший» і не помітив, що відбувається: кабель смикав платівку, результатом чого були смішні скретч-звуки. Пізніше того ж вечора цей МС повернувся в готель і бігав по ньому голяка smile.gif. І це ще не кінець: замість того, щоб піти в туалет, він відкрив шкаф і помочився всередину. Капець просто smile.gif.

Який розподіл обов’язків між вами в Counterstike? Хто що робить? Наскільки я знаю, Ітон зайнятий на постійній роботі і мабуть не може приділяти багато часу музиці…

В нас дві ідентичні студії. Коли має час, він пише у своїй студії, а я відповідно у своїй. Зазвичай, коли пісня десь на ѕ готова, він передає її мені, я доробляю її, роблю міксдаун та мастеринг. А коли я щось починаю і не можу закінчити, передаю Ітону (він дуже творча людина), він доопрацьовує трек і передає мені на міксдаун і мастеринг. Щодо лейблу, то Ітон відповідає за дизайн (вебсайт і все інше), а я займаюся бізнес-стороною, а саме підписанням нових виконавців, справами лейблу, промоушном. Такий же самий розподіл обов’язків у випадку наших щомісячний вечірок.

Зрозуміло, що ти набагато більше займаєшся ді-джеїнгом. Як на рахунок Ітона?

Теж трохи ді-джеює, він справді хороший ді-джей. Але, як ти вже казав, з його роботою це трохи складно. Думаю, він має 2-тижневу відпустку на рік і не хоче проводити її в турі, тому що це складно. Люди думають, що це легко, але насправді тур – це як робота. Якщо трапляється нагода, він грає закордоном, наприклад минулого червня Ітон грав у Санкт-Петербурзі, але в Південній Африці він грає багато.

Ваше студійне обладнання: здебільшого hardware чи software?

Ми використовували hardware, та доволі кумедно, що ми починали з софта (1996-97). Але в той час необхідно було мати неабиякі навики звукоінжинірингу, щоб добитися хорошого звучання софту, отож я придбав семплер Yamaha A3000. Ми почали працювати на ньому, і це допомогло нам розвиватися швидше, аніж це було б з комп’ютером.
Але десь мабуть у 2001 році ми знову повернулися до софту, тому що вийшли Cubase 5 і Reason – важливе рішення для нас. Reason був простий у користуванні через ReWire, і звучав дуже добре, наближаючись за звучанням до hardware. Отож ми вирішили, що це набагато простіше, також за софтом безумовно майбутнє.
На даний момент ми використовуємо виключно софт: Cubase SX або Nuendo, часто використовуємо Reason, але здебільшого для партій ударних, лупів і тому подібного, Kontakt для решти, також багато аудіо-треків у Cubase.

Зараз d&b – це більше звучання, аніж музичне наповнення. Ми переважно використовуємо більше семплів, ніж віртуальних інструментів, тому що вони, на мою думку, звучать надто синтетично. Через це ми семплюємо звуки звідки тільки можливо, щоб зробити звучання якомога більш реальним, і маніпулюємо семплами, доводячи їх до невпізнаваності. Зазвичай струнні та інші інструменти, які ми викоритовуємо, дуже рідко з VST, переважно все семпльоване.

Нещодавно переглядав фільм «Місто гріха» (”Sin City”) і зауважив, що звідти ви засемплювали репліки щонайменше до двох треків - ”Maniac” і ”White Light”. За цим є якась особлива історія? Можливо ви фани цього фільму?

Так, ми справді великі фани цього фільму. Ці частини звучали так класно, що ми вирішили їх засемплювати. Зараз робимо ремікс на ”Maniac”, але він ще не закінчений: ми семплювали інші короткі фрази з цього ж фільму до моменту, як він каже ”maniac”, щось типу ”I forgot to take my medicine” – прикольно. До речі, я грав цей ремікс вчора, останній трек сету. Він увійде до наступного нашого альбому на Algorythm.

На Algorythm ви видаєте тільки власні речі, так?

Такою була першопочаткова ідея лейблу – видавати наші речі та ремікси на них. Але з часом ми змінили свою думку. Виконавці зараз очікують надто багато, коли підписуються на лейбл. Оскільки ринок вінілу поволі відмирає, важко продавати платівки. Тому ми й не хотіли брати на лейбл інших виконавців: ми знаємо, що коли платівка не продається, то це наша провина; ми не хочемо розчаровувати виконавців тим, що їх релізи не продаються.

Але з часом наш лейбл ріс, і релізи продавалися доволі непогано, тому ми вирішили, що мабуть варто підписувати інших виконавців. Вже випустили Current Value і наступний реліз буде від AXiS & Trank з Голландії. Але не думаю, що з розвитком лейблу, це може перерости у випуск виключно релізів інших людей, Counterstrike завжди буде залученим.

uk розповів, що вчора ти закічував деякі треки перед вечіркою, також я знаю, що ти готуєш VIP-версії та тізери спеціально для певних вечірок...

Так, звичайно я готую якісь такі дрібниці для особливих випадків. Наприклад, коли ми грали на Хелловін, то підготували багато спеціальних тематичних уривків. Але зазвичай я не роблю VIP-версій треків. Я просто редагую їх таким чином, щоб було легше зводити, це не щось таке, що можна одразу помітити. Я маю кілька VIPів, але переважно це речі, отримані від інших продюсерів. Вчора я грав ”Street Knowledge VIP” – це від Evol Intent. Також ”I am ready VIP”, зроблений дуже і дуже давно. Також Audio VIP ”Warehouse”.

Але я не насмілююся без дозволу редагувати треки інших – людина вклала в це стільки часу, хто я такий, щоб переробляти це на свій лад? Якби хтось зробив щось подібне з моїм треком, я був би дуже роздратований.

Що ти думаєш про еволюцію звучання Counterstike з 1998 року?

Коли ми починали Algorythm, то планували випускати треки з techno-d&b, важким і нейро звучанням. Диск вже неможливо купити, але у 2001 році ми випустили альбом ”Biogenesis”. Він був дуже техно-орієнтований. Але, починаючи з техно-звучання, ми зробили довгу подорож, включаючи в нашу музику багато різноманітних стилів. Я б назвав це зростанням.

Отож в новому альбомі ми спробуємо поєднати всі ті стилі, через які ми пройшли. З мого сету помітно, що я не граю мозгодробильну музику весь час, сет іде то вверх, то вниз: техно, важчі речі, нейро… Ось приблизно в такому напрямку ми рухатимемося з випуском наступного альбому, включаючи у нашу музику також вокал та хеві метал.

Який твій улюблений власний трек? ”Africanism”?

Важко сказати. Залежить від настрою. Деколи я взагалі не можу слухати свою музику. Люди цього можуть не помічати, але я знаю, що подекуди є недоліки, і мене це дратує. Я не можу це слухати, бо думаю щось на кшталт «Навіщо я випустив це в такому вигляді? Я ж міг зробити 2 Дб коректування на хай-хетах». Але є кілька треків, які виділяються і подобаються мені й дотепер. Це ”White Light”, ”Bodybag”… ”I am ready VIP” є далеко не моєю улюбленою піснею, але людям дуже подобається: коли я бачу, що танцпол стає менш активним, я ставлю цей трек і всі перезаряджаються, тому це дуже хороша пісня, якщо дивитися під таким кутом. Також особливістю є те, що її грали всі – від Dylan’а до навіть Aphrodite, два протилежні кінці спектруму. Це був хороший кросовер, за це я й люблю цю пісню. ”Africanism” теж варто виділити. З інших: ”V” з ”Misfit” на звороті…

На даний момент мені найбільше до вподоби те, що ми випускали на самому початку – десь в районі 2003-го. Коли я слухаю ті речі зараз, то думаю «Ми звучали не так вже й погано». Але, можливо, за два роки я послухаю те, що ми робимо зараз, і подумаю «Це були класні речі».

Всі ваші треки підписуюються чи є такі, що просто лежать на жорсткому диску і чекають свого часу? Або може ти написав трек і просто не хочеш його випускати?

Багато таких. Бувають періоди, коли я пишу музику, якої терпіти не можу. Трапляється так, що я пишу два треки – повне лайно, лишаю десь на комп’ютері. А потім пишу наступну партію, знаходжу нове звучання і відштовхуюся вже від цього. На жорсткому диску багато треків, які ніколи не вийдуть, думаю, що це лайно в будь-якому випадку.

Не будеш розповсюджувати їх за жодних обставин?

Ні, ні. Вони просто собі там лежать. Можливо іншим би сподобалося, якби вони це почули, але для мене це просто тип звучання, яке я ніколи не схочу чути знову.

Яку музику ти слухаєш у власне задоволення?

Залежить. Для розваги слухаю і d&b. Це те, чому я прийшов в d&b, бо мені справді подобалася ця музика. Слухаю багато d&b, але водночас слухаю широкий спектр іншої музики від Джеймса Брауна до хеві металу. Також слухаю Miles Davis і тому подібне. Мої музичні уподобання дуже широкі. Не дуже полюбляю класику чи оперу, переважно це джаз, блюз, метал, соул.

Музика яких d&b продюсерів та лейблів тобі найбільше до вподоби?

Класичні лейбли, такі як Technical Itch, Freak та Obscene Recordings Dylan’а. Вони випускають якісні речі. Дуже багато малих лейблів з іменитими продюсерами. Думаю, d&b трохи змінються в тому, що не залишилося багато корпоративних великих лейблів. Moving Shadow, наприклад, вже практично не існує. На Renegade Hardware, лейблах Dylan’а та Tech Itch виходить якісна музика. Це 3 справді великих лейбли, до яких я приглядаюся в плані того, яким я хочу, щоб був Algorythm.

Що скажеш про нових перспективних продюсерів?

Продюсери, які мені найбільше до вподоби – це ті, пісні яких я граю. Я б сказав, що це такі люди як Evol Intent, Current Value, Limewax, Panacea, SPL, Donny, TZA – не хотілося б нікого пропустити…

Хотів би поговорити про ваші відео. ”Maniac” справив на мене враження, коли я його вперше побачив. Хто це зробив?

Ітон. Це те, чим він займається по роботі. Він робить 3D-анімацію і т.п.

Я маю на увазі, що аудіо- і відеоряд настільки відповідають одне одному…

Так, на нього великий вплив мали Autechre, а саме їх відео ”Gantz Graf” – там показано 3D-об’єкт, і все, що з ним відбувається, ідеально синхронізовано з розвитком пісні. Ми знаходимося під впливом такого стилю. На мене великий плив має те, що робить Chris Cunningham, як-от ”Rubber Johnny”.

Маєте плани робити більше відео-кліпів?

Так, безумовно. Ми обоє маємо відеокамери, постійно багато знімаємо. Проблематично брати камеру з собою в дорогу, це надто велика відповідальність. Але вдома ми багато знімаємо. Маємо багато відзнятого матеріалу для майбутніх відео. Ми плануємо зробити відео для кожного треку з нового альбому і видати його одночасно на DVD та CD. Можна буде дивитися божевільний відеоряд і слухати музику. Ми працюємо над ідеєю, побачимо, що з цього вийде.

Яке ставлення вашої родини та друзів до того, що чим ви займаєтеся?

Тривалий час моїй сім’ї було важко зрозуміти, що я роблю. Намагався пояснити їм, але думаю вони просто сказали «Ну так». Їх трохи дратує, що я постійно подорожую, дуже хвилюються часом. Доволі дивно, але всі мої друзі теж слухають d&b. Багато з них дуже раді за мене, що я маю можливість подорожувати та грати закордоном. Це добре.

Твоє ставлення до іншого боку днб, а саме глибшого днб, соуфулу, драмфанку, еклектичного днб?

Думаю, що хороші пісні є в кожному підстилі днб, так само як і погані. Справа в тому, щоб вибрати ті, які мені подобаються. Я не применшую ролі жодного з підстилів днб, навіть jump-up wobble. Я не можу цього робити, бо є багато людей, які серйозно до нього ставляться, вкладаючи багато часу та зусиль в те, щоб робити пісні. Отож, як я казав, в кожному підстилі я можу знайти пісню, яка мені до вподоби.

Що ти думаєш про теперішній стан днб? Тобі подобається те, куди він прямує, чи ти бачиш певні недоліки абощо?

Можливо я і неправий, але 5-6 років тому більшість днб робилася людьми у Великобританії. Переважно великі лейбли, про що ми говорили раніше: Moving Shadow, Renegade Hardware, Full Cycle, True Playaz… Тепер музика виходить за межі Великобританії і поширюється повсюди. Практично в кожній країні тепер можна знайти днб-продюсера.

Багато виконавців замість того, щоб йти на великі лейбли, започатковують власні лейбли і таким чином просувають себе. Зараз стільки продюсерів, що великим лейблам важко випустити всю їхню музику. В будь якому випадку днб зростатиме, якщо буде більше лейблів. Я думаю, що виконавці засновують власні лейбли для того, щоб отримати більше музичної свободи. Багато лейблів маю своє характерне звучання, і якщо ти, як виконавець, трохи відходиш в інший бік, то ніколи не потрапиш на цей лейбл. Це не означає, що твоя музика погана – це просто інший стиль. Безумовно я бачу, що днб зростає повсюди в світі, він більший, аніж він будь-коли був.

Думаю, що вініл не відімре повністю, завжди будуть люди, які його колекціонуватимуть. Також дуже багато людей мають програвачі. Думаю, вініл стане чимось особливим: мабуть випускатимуть десь 500 штук і видаватимуть їх поряд з Інтернет-релізами (wav або mp3). D&B поширюється на всі формати: вініл, mp3/wav, CD, DVD.

Я також вважаю, що пісні повинні виходити швидше. Багато людей розчаровані тим, що не можуть дістати треки в той же час, коли їх вже грають ді-джеї. Треба розуміти, що певною мірою ді-джей має роботу саме тому, що дістає пісні раніше, ніж решта людей. Тим не менше, час релізу повинен стати коротшим. Зараз від моменту, коли новий трек починають грати відомі ді-джеї, до того, коли він виходить на вінілі, проходить десь рік, тоді як варто, щоб цей час скоротився десь до 3-ох місців. Трек відомий, людям подобається, тому вони повинні мати можливість десь його придбати– хай це буде mp3 або wav, не має значення.

Як ти думаєш, золота ера Counterstike вже пройшла, вона саме зараз чи ще попереду?

Я думаю, що ми її не пройдемо. Мій найбільший страх – стати ді-джеєм, лейблом чи продюсером, про які люди кажуть, що вони знаходяться в стагнації і завжди звучать однаково. Я сподіваюся, що наш час ніколи не настане. Сподіваюся, ми завжди зможемо знаходити нове натнення для музики, яка б звучала свіжо. Стосовно Algorythm, то сподіваюся, що на нього не причіплять ярликів типу хеві метал або техно лейбл тощо. Ми видаватимемо те, що нам подобатиметься.

Знаю, що тобі подобається вейк- і сноубординг. Чим ще займаєшся, крім музики?

Ми часто ходимо на пляж, катаємося на серфах. Волів би частіше кататися на сноуборді, але в Південній Африці тільки один лижний курорт і то там лише кілометровий схил, а також він дуже далеко від мене. Мені б коштувало майже стільки приїхати покататися сюди, як поїхати на той курорт. Крім цього, час-від-часу катаюся на скейтборді. Мої коліна дуже постраждали від цього, бо катаюся з дитинства. Якщо не працюю над піснею, люблю з дівчиною поїхати десь в сільську місцевість, подивитися на нові місця. Також багато часу проводимо з друзями на вихідних, роблячи барбек’ю – це велика традиція в Південній Африці. Що ще: фільми, ігри (граю трохи PSP), британський гумор (маю багато DVD).

Твої загальні прагнення в житті? Чого ти хочеш досягнути? Твої мрії?

Все, що я хочу – це просто комфортно жити, а не думати, як стати багатим. Мати чим заплатити за рахунками, машину, дім – тоді я щасливий. Ну і звісно мати ще щось на час, коли я буду старим і не зможу писати днб smile.gif.

Дякую за інтерв’ю.

Без проблем.
- Lo-Fi Version Time is now: 26th May 2019 - 21:13
Skin creation by Groffy at Enhanced Pixels & Tonika at dnb.in.ua

Welcome Guest
( Log In | Register )



login
password


advanced search




maillist

© dnb.in.ua™, 2002-2019

  partners:

InClub.com.ua - Ukrainian Club Portal      Дамо спамерам відсіч!

logo : cdr
ai
png 

© dnb.in.ua™, 2002-2019