home - dnb.in.ua - drum and bass in Ukraine - drum and bass в Україні

   
  home - dnb.in.ua - drum and bass in Ukraine - drum and bass в Україні
info
events
production
press
forum
shop
dnb.in.ua RSS feeds - news and events
  home - dnb.in.ua - drum and bass in Ukraine - drum and bass в Україні

events

photo

interview
MaxNRG, N.E.D & OstapUZZ [dnbsession music, UA]
 MaxNRG, N.E.D & OstapUZZ [dnbsession music, UA]

Інтерв’ю після УКРАЇНСЬКОЇ DRUM'N'BASS КОНФЕРЕНЦIЇ 3 @ CINEMA Club, Київ (05/12/2008)
interview [ua]

інтерв’ю
Друге пришестя

Хорошої музики багато не буває! Це підтвердили останні вихідні, впродовж яких у львівських клубах виступили три відомих закордонних ді-джеї: Frank Kvitta із Німеччини, білорус Alex Skiba та британець dj Dylan. Останній свого часу став першою зіркою клубної музики, яка відвідала Україну, - це було три роки тому, теж у грудні. Тоді у львівському Bit/Beat club зібралося чимало шанувальників drum'n'bass музики не лише з усієї України, а й Польщі, Росії, Білорусі, щоб послухати одного із зачинателів цього стилю - Dj Dylan [Freak, Obscene, Renegade Hardware, Uk/London].


Dylan характеризує себе, як людину, яка 24 години на добу живе лише роботою. Він неначе існує у власному світі - жорстокому і темному, як і його музика. Проте в ньому завжди знайдеться місце для жартів і розіграшів, які так полюбляє ді-джей, і від яких неодноразово потерпали його друзі. Напевно, тому серед його уподобань так дивно, але водночас органічно співіснують комедії, фільми жахів, ретро-кіно та ”різні дурнуваті телепрограми”.

У книгах шукає лише фактів, найулюбленіші із них про секретні досліди, серійних убивць, релігію й еволюцію, а найкращим письменник для нього є Генрі Роллінз (автор дев'яти книг, чия автобіографія Get in the Van: On the Road with the Black Flag отримала премію "Греммі", а його видавництво випускає книги Іґґі Попа, Генрі Міллера та Біла Шилдза).

На відміну від більшості ді-джеїв, не палить і не вживає алкоголю, оскільки вважає випивку найгіршим наркотиком, пропонує заборонити її законом, бо ”через алкоголь виникає більшість проблем у житті”. Проте "наркотик" у його житті таки є – це захоплення татуюванням: їх у зірки чимало, наприклад, на руці має тату Him: ця група, за його словами, грала гарну музику, допоки не стала популярною.

А ще Dylan любить подорожувати і пізнавати людей – саме із цієї, близької йому теми ми й розпочали нашу розмову:

- Ти вже вдруге в нас… Скажи, які враження у тебе склалися про Львів? І що цікавого підготував цього разу для львів’ян ?

- Мені подобається Україна. Тут цікаві люди, хоча мало хто говорить англійською. Тому часом виникають надзвичайно веселі ситуації через труднощі перекладу (сміється). А щодо музики - цього разу мій сет складався в основному з композицій вашого земляка Limewax (Макс Анохін – 18-річний продюсер і dj drum'n'bass музики. Народився в Кам'янець-Подільську, в 11-річному віці переїхав до Голландії). Він пише дуже багато музики, щотижня надсилає мені по три-чотири нові короткі треки тривалістю приблизно по дві хвилини, і я їх постійно граю, незважаючи на те, що він увесь час свариться: ”Не грай цього, треків ще не закінчено!” (Сміється).

- Тебе часто називають ”батьком тяжкого біту”, проте на початках музичної кар’єри ти цікавився hip hop, electrо і навіть house? Як ти прийшов до темної сторони drum'n'bass, чому обрав для себе саме таке звучання і що допомагає писати нові композиції?

- У ті часи мене все одно приваблювали важкі прояви цих стилів. Загалом уся музика, яка мені подобається, не є веселою, вона до певної міри агресивна, як і я. (Сміється). Ношу все життя в собі якусь агресивність, можливо, саме тому в мене такі музичні смаки. Я люблю важку музику, з приємністю її слухаю, бо вона проймає мене до глибини, завдяки їй зникає поганий настрій і розчарування.

- Freak Recordings і Obscene Recordings - це твої лейбли , на яких вийшли платівки таких зірок, як Technical Itch, DKay & Rawfull (Ill. Skillz), Concord Down, Friction, Limewax тощо. Цікаво, чим ти керуєшся, обираючи музичний матеріал, який виходить у світ на твоїх лейблах?

- Мені подобається багато різних стилів, я не фанат якогось одного зварйованого звучання. Часом люди думають: якщо надіслати якийсь дикий трек із купою барабанів, то він мені обов’язково сподобається. Я такого не хочу більше слухати! Мені подобаються прості композиції, але жорсткі, які неначе містять у собі багато простору. Знаєш, люди присилають музику, де використали з десяток ударних, 50 барабанів - і там суцільний шум. Це зовсім не те, що я граю чи мені подобається! Маю на увазі, що навіть жорсткі треки можуть бути цілком простими, проте водночас вони несуть багато інформації завдяки невеличким деталям, ледь помітним звукам. Для мене важливо, щоб не лише мелодія була цікавою, а й був якісно зроблений міксдаун. Багато людей мають цікавий матеріал, але їхній міксдаун ні до чого, або навпаки. Я шукаю композиції, які згодом зможу грати чи видати, тому вони повинні бути на належному рівні. Подобається різна музика – hard, techno - будь-що… Але навіть якщо композиція схожа на щось, попередньо видане мною, це зовсім не означає, що вона мені сподобається.

- Ти є автором усесвітньо відомих drum'n'bass реміксів на композиції Metallica, Moby, Evanescence, Eminem, Snoop Dogg, Dr. Dre, Korn тощо. А чи маєш пропозиції щодо співпраці із зірками нині?

- Деколи просять зробити, а деколи сам роблю, бо просто цікаво, весело – таким чином я створюю свою версію їхньої музики. Зараз ні з ким таким не співпрацюю, бо дуже заклопотаний проектом Therapy Session – там дуже багато всього треба зробити.

- Завдяки музиці ти познайомився із своєю дружиною Robyn Chaos. Розкажи, будь ласка, докладніше про ваш спільний проект Faith in Chaos.

- Нам було цікаво зробити власний варіант, показати наше бачення вокального drum’n’bass. R’n’b і soul мені не подобаються, та й hip hop я не люблю більше, тому вирішив зробити щось, що нагадувало б музику, якою цікавився раніше. Ми додали у drum’n’bass рокового звучання та вокалу - до нас такого ще ніхто не робив, а тепер такі композиції стали надзвичайно популярними. До того ж у моєї дружини Робін чудовий голос, колись вона навіть була солісткою гурту. Проте зараз ми вже не використовуємо назву Faith in Chaos, тепер є лише Robyn Chaos, яка має спільні роботи зі мною, Technical Itch, Audio й іншими.

- За час своєї ді-джейської кар’єри ти об’їздив увесь світ, тому, можливо, зауважив, де тобі найкомфортніше працювати, де найкраще розуміють твою музику?

- Комфортно чи приємно? (Сміється) Загалом найкращу енергетику має Східна Європа. І я кажу це не тому, що зараз перебуваю саме тут. Для мене це дійсно цікавий регіон – тут люди не перенасичені музикою та живими виступами, як, наприклад, в Англії, вони більш відкриті для сприйняття, з більшим зацікавленням слухають і відчувають те, що їм намагаєшся донести. У вас, а також у Росії й Естонії люди справді з вдячністю сприймають те, що я роблю, а мені, своєю чергою, надзвичайно приємно відчувати вдячність людей за важку працю.
А ще я дуже хочу поїхати в Японію – мені страшенно цікава ця країна, тому з нетерпінням чекаю поїздки туди, яка запланована в рамках мого наступного туру. Крім того, хотілося б побувати в Індії чи Китаї, але не знаю, чи слухають там drum’n’bass. (Сміється).

- І наостанку - поділися творчими планами?

- Останнім часом я співпрацював із багатьма продюсерами, тому тепер дуже багато часу проводжу на студії, де я нарешті можу побути на самоті. Оскільки живу зараз у США, то коли приїжджаю до Великобританії, зустрічаюся з Technical Itch, Audio та іншими друзями, ми вже завершуємо ще кілька спільних проектів. До речі, Audio нині один із моїх найулюбленіших продюсерів.
Про конкретні релізи не говоритиму, бо люди в таких випадках починають чекати, сподіватися, а коли щось не вдається - виникає розчарування. Тому скажу, що наразі всі сидять у студіях і працюють (сміється), до випуску готуємо кілька альбомів.

Перші кроки у музиці Dylan робив, граючи на лондонській пiратськiй радiостанцiї з приятелем B Key. Потім вирішив зайнятися продюсуванням і після довгих годин у студії у світ вийшли композиції, які й досі використовують у сетах усесвітньо відомих ді-джеїв. Незабаром його твори вийшли на таких вiдомих свiтових лейблах, як Moving Shadow, Renegade Hardware, Outbreak, Juice, Fuze, Musica, Biotic, XXX. Згодом Dylan створив власний лейбл - Freak Recordings, на якому й досі виходять релізи зірок drum’n’bass музики.
Починаючи з резидентства на вечiрках Renegade Hardware nights у клубі The End у Центральному Лондонi, Dylan працював дi-джеєм на танцмайданчиках США, Пiвнiчної Африки, Європи, Пуерто-Рiко i, звичайно ж, Великобританії. Його стиль коливається вiд demented darkness до ghetto funk.


17/12/2006

Переклад та адаптація – uk
Розмовляла Марічка Ільїна
Фото - Кузміч
- Lo-Fi Version Time is now: 15th July 2019 - 22:57
Skin creation by Groffy at Enhanced Pixels & Tonika at dnb.in.ua

Welcome Guest
( Log In | Register )



login
password


advanced search




maillist

© dnb.in.ua™, 2002-2019

  partners:

InClub.com.ua - Ukrainian Club Portal      Дамо спамерам відсіч!

logo : cdr
ai
png 

© dnb.in.ua™, 2002-2019