home - dnb.in.ua - drum and bass in Ukraine - drum and bass в Україні

   
  home - dnb.in.ua - drum and bass in Ukraine - drum and bass в Україні
info
events
production
press
forum
shop
dnb.in.ua RSS feeds - news and events
  home - dnb.in.ua - drum and bass in Ukraine - drum and bass в Україні

events

photo

interview
London Elektricity [Hospital, UK]
 London Elektricity [Hospital, UK]

Інтерв’ю після DRUM'N'BASS SESSION 25 @ CINEMA Club, Київ (14/11/2008)
interview [ua]

інтерв’ю
Backpacker: Thijs та Nik вже називалися Noisia до того, як ти до них приєднався. Можеш розповісти, як ти став учасником команди?

Martijn: Noisia – лише одне з імен, які на той час використовували Nik і Thijs. Тоді все це не було настільки серйозно. Я теж писав музику, і ми знали один одного, бо ходили в одну школу та займалися графіті. Ми стали друзями і розпочали спільну роботу над деякими треками, спочатку як Noisia feat. Enser, а потім одного чудового дня у шкільній їдальні я запитав дозволу приєднатися до Noisia (усе це відбувалося ще тоді, коли у нас навіть не виникало думок про випускання музики на лейблах).

B: Як у вашому випадку виглядає процес написання музики?

M: На даний момент ми керуємо компанією, і люди (дистриб’ютори, лейбли, слухачі, рейвери) покладають надії на те, що ми продуктивно працюватимемо і випускатимемо нові треки. Тому у нас доволі щільний графік і деколи доводиться примушувати себе засідати у студії, аби встигнути вчасно зробити ремікс або щось у цьому роді. Але також частенько буває і так, що ми просто маємося дурницями, а потім несподівано виходь дещо справді потужне.

B: Що для тебе є джерелом натхнення?

M: Моїм основним джерелом натхнення є бажання створити щось таке, що я б сам із задоволенням слухав, підлаштоване саме так, як би я того хотів.
Якщо ти хочеш почути імена… то не так давно я б назвав Ed Rush & Optical, Konflict, Bad Company, Teebee і Cause 4 Concern. Але тепер я виявив, що все це надихає мене тільки тоді, коли це якісно зроблено: починаючи з андеграундного голандського хіп-хопу до Вагнера, від Амона Тобіна до Брітні Спірс.

B: Чи дуже допомагає музична освіта?

M: Так, дуже. Хоча, це звичайно залежить від того, чого ти хочеш досягнути. Якщо ти хочеш подуріти, викручуючи ручку cut-off на синтезаторі, то музична освіта тобі ні до чого. Але як тільки ти хочеш копнути глибше, безумовно хорошою ідеєю є справжнє усвідомлення того, що ти робиш – деякі речі стають набагато простішими у цьому випадку.

B: Улюблений софт/«залізо»?

M: Софт: Cubase SX3. Ми все робимо в Cubase: саунд-дизайн, редагування аудіо, сіквенсинг, зведення і т.п. «Залізо»: Access Virus TI – єдиний аналоговий синтезатор, який ми використовуємо на даний момент smile.gif.

B: Скільки часу йде на написання музики?

M: Весь час, що залишається після ді-джеїнгу, зустрічей з сім’єю, друзями, дівчатами або коли не напиваємося, ми присвячуємо написанню музики. Отож це справді забирає багато часу!

B: Роль трави/наркотиків у вашому творчому процесі?

M: Я полюбляю хорошу травичку wink.gif. Так, справді є доволі багато музики, яку ми написали, будучи накуреними. Але у такому стані ніколи не можна судити про зроблене, музика повинна добре звучати і на наступний день!

B: Твоє ставлення до Інтернет-лейблів?

M: Думаю, що це вдалий хід. Але відбувається це у незначних масштабах, такі лейбли є відносно невідомими. На мій погляд, Інтернет-продажі оцифрованої музики значно зростуть у найближчому майбутньому. І взагалі ми живемо у божевільний час… ніхто точно не знає, що саме станеться з музичною індустрією.

B: Яке твоє ставлення до глибшого та еклектичного звучання в днб?

M: Ми завжди робили більш, ніж темний та злісний драм-н-бейс, але у певний час саме таке звучання стало іміджем Noisia. Тому під ніком Drifter ми пишемо більш глибокий та менш агресивний днб. Мені багато чого подобається з того, що тепер відбувається з цим звучанням. Такі люди як Nu:Tone, Commix, Logistics, Brooklyn (з Праги), D-Bridge, Calibre та ще ціла купа інших людей продукують направду якісну музику.

B: Що скажеш про dubwise і dubstep? Як тобі це?

M: Класно! wink.gif Але говорячи серйозно, то небагато знаю про ці підстилі. Але вважаю, що це добре, коли з’являється щось свіженьке з андеграунду. Ми теж щось подібне робили, але то тільки так, для проби wink.gif.

B: У попередніх інтерв’ю ви постійно підкреслювали той факт, що не змогли б досягнути успіху, якби не Ентоні-Mayhem. Яку роль він відіграє тепер?

M: Перш за все, Ентоні – наш дуже хороший друг. Ми навідуємося до нього в Атланту, коли маємо таку можливість, а він до нас, якщо буває в Європі. Ми спільно зробили кілька треків, деякі з них нещодавно. «Moonway Renegade» вийшов на лейблі Andy C Ram Records, а «Choke» (за участю MC Verse) вийшов як промо на нашому власному лейблі Vision Recordings.

B: Маєш достатньо часу, щоб слухати музику, спостерігати за новими лейблами та талантами?

M: Складається таке враження, що на даний момент у мене ні на що немає часу! Але так, звичайно, щодня слухаю багато музики, днб і не тільки. Щодо нових лейблів та талантів, то я кожен день отримую демо-треки і за можливістю намагаюся їх прослуховувати … але у добі всього лиш 24 години wink.gif

B: Як ставляться ваші друзі та рідні до музики, яку ви пишете?

M: Більшість людей, з якими ми тусуємося, полюбляють те, що ми робимо. Друзі та батьки частенько приходять на вечірки, коли ми граємо у Гронінгені або десь поблизу. Але думаю, це значною мірою пов’язано з тим, що вони знають, наскільки багато енергії ми вкладаємо у те, що робимо.

B: Як на рахунок інших стилів музики?

M: Пишу музику для голандської хіп-хоп команди Trefwoord. Також ми (Noisia) любимо подуріти з мікрофонами, робимо паршивенький хіп-хоп з дурними словами на кшталт “de Huilende Rappers” (що у перекладі на англійську означає «the crying rappers check»). Скачати це можна за адресою http://hustleathletics.com/piraatjes. Але то несерйозно. Ми нещодавно випустили хаус/брейкс EP під аліасом Hustle Athletics на голандському лейблі Lovebreakz. Ми також випустили деякі техно треки під аліасом Frizz, а я спродюсував більшість музики до нью-скульної версії “Cosi fan tute” Моцарта, що включає хіп-хоп, r&b та елементи опери.

B: Одного разу ви зазначили: «неправильно, що продюсери повинні робити музику, яка подобається людям, а навпаки, людям має подобатися те, що роблять продюсери». Чи це так на теперішній днб-сцені?

M: Насправді складне питання!
З одного боку я вважаю, що в днб треба любити власну музику, бо сцена не настільки велика, щоб заробляти на цьому силу-силенну грошей (і також думаю, що справи з цим у випадку днб виглядають набагато краще, ніж з іншими стилями). Але треба мати на увазі, що особисто я роблю багато музики виключно для себе, а іншим вона може і не сподобатися, тому в такому випадку вже постає питання: випускати її чи ні? Тому що коли ти пропонуєш людям купувати щось, а їм не подобається, то це просто ні до чого.

B: Як зараз справи з вашим лейблом Vision Recordings?

M: Промо Vision 002 (A Noisia and Teebee – Lost Cause AA Noisia, Mayhem feat. Mc Verse – Choke) вже доступні, а повний реліз вийде на початку квітня, тобто зовсім скоро wink.gif). Зараз ми закінчуємо матеріал для наступного релізу, а потім, можливо, розпочнемо роботу над альбомом. Але подивимося, як то буде, – просто хочеться, щоб альбом вийшов класний.

B: Чи вистачає грошей, які заробляєш музикою, для того, аби вечеряти щодня в улюбленому ресторані? Ти заробляєш на життя виключно музикою?

M: Так, так… tongue.gif Але як я вже казав, на днб неможливо заробити багато, і ми точно не багаті.

B: Blockcontrol надалі залишається твоїм улюбленим треком, написаним Noisia?

M: Ні, насправді не маю улюбленого. Всі треки мають власну особливу історію і є характерною рисою певного періоду нашого життя та поступу в продукуванні музики.

B: На твою думку, яке звучання домінуватиме в днб на протязі кількох наступних років?

M: Я вважаю, що є люди, котрі слухають усі підстилі днб. Думаю, що саме різноманітність буде домінуючою рисою в усіх музичних стилях у наступні кілька років, особливо через те, що тепер за допомогою Інтернету можна легко відслідковувати стан речей у музичному світі.

B: Наскільки близькі Noisia до свого «зіркового часу» в днб? Чи це вже сталося?

M: Ми видалися на майже всіх потужних лейблах, на які ми хотіли потрапити (Renegade Hardware, Moving Shadow, Ram records, Metalheadz, Subtitles та інших). Ми співпрацюємо з багатьма людьми, на яких ми раніше орієнтувалися та рівнялися (Teebee, Cause 4 Concern, Bad Company, Black Sun Empire тощо). Ми займаємося власним лейблом і граємо власну музику по всьому світі. Думаю, що все це підсумовує те, що ти називаєш «зірковим часом».

B: Загальні прагнення у житті? Чи ти бачиш себе у днб у довгостроковому періоді?

M: Багато речей можуть трапитися у проміжку між теперішнім і майбутнім wink.gif. lol
Думаю, що життя музиканта – не та кар’єра, яку можна спланувати наперед. Побачимо, що трапиться на моєму шляху. Ось, наприклад, ми щойно майже повністю спродюсували «поп» альбом для співачки Tasha Baxter з Південної Африки. Якби ти спитав мене про це рік тому, ніколи б навіть не подумав, що таке може статися.


Щасливо


Enser Noisia (Martijn van Sonderen wink.gif)
26/02/2006
- Lo-Fi Version Time is now: 17th November 2018 - 20:55
Skin creation by Groffy at Enhanced Pixels & Tonika at dnb.in.ua

Welcome Guest
( Log In | Register )



login
password


advanced search




maillist

© dnb.in.ua™, 2002-2018

  partners:

InClub.com.ua - Ukrainian Club Portal      Дамо спамерам відсіч!

logo : cdr
ai
png 

© dnb.in.ua™, 2002-2018